Tarne ja tingimused

Kliendi soovil saab ostule isiklikult järgi tulla kaubajaotuskeskusest/laost või toimetada kauba ostja poolt tellimuse vormistamisel märgitud soovitud tarneaadressile. Tellimuse vormistamisel teavitatakse Klienti eeldatavast tarneajast. Kui eeldatav tarneaeg erineb, teavitab www.HeaHind.ee sellest koheselt Klienti, kasutades tellimuse vormistamisel toodud kontaktandmeid. Kasutage teile kõige mugavamat tarneviisi:

  • Kauba väljastamine teeninduskeskuses ja/või laos on tasuta
  • Kohaletoimetamine Omniva pakiautomaadi kaudu
  • Kohaletoimetamine Itella SmartPosti pakiautomaadi kaudu
  • Kohaletoimetamine DPD Pakipood pakiautomaadi kaudu
  • Kohaletoimetamine EestiPosti postkontorisse
  • Kulleriga kohaletoimetamine teie ukseni
  • Kohaletoimetamine kuller-laaduriga ukselävele

Allpool saab klient lugeda tarneviiside üksikasjalikku kirjeldust, et teha kindlaks, milline neist on teie puhul kõige sobivam. Samuti soovitame tungivalt tutvuda reeglite ja tingimustega, mida tuleb järgida kauba vastuvõtmisel klienditeeninduskeskusesse või kulleriga kohaletoimetamisel.

​​​​

Kauba väljastamine teeninduskeskuses ja/või laos on tasuta:

Kauba kohaletoimetamine Smarteni laost aadressil (Rukki tee 1, Lehmja küla, Rae vald, 75306 Harjumaa). Paki kättetoimetamine tööpäeviti 9:00-19:00, laupäeviti 9:00-15:00. Kohe, kui pakk on kättesaamiseks valmis, teavitatakse sellest Klienti e-posti ja/või SMS-i teel. Tellitud kaupa säilitatakse üks nädal. Kauba saate kätte ainult määratud ajal; muul ajal tellimusi ei väljastata. Tellimuse eest saab tasuda ainult pangakaardiga. Tarne klienditeeninduskeskusesse (Pärnu mnt 238a, 11624 Tallinn, I korrus). Kauplus on avatud iga päev 10-20. Pühade ajal võib esineda muudatusi. Kohe, kui pakk on kättesaamiseks valmis, teavitatakse sellest Klienti e-posti ja/või SMS-i teel. Tellitud kaupa säilitatakse üks nädal.

​​​​

Kohaletoimetamine Omniva pakiautomaadi kaudu:

Omniva pakiautomaatide võrgustik on nähtav aadressil https://www.omniva.ee/rus. Pärast paki terminali jõudmist saate SMS-i ja/või e-kirja. Teade sisaldab infot pakiautomaadi asukoha, uksekoodi, tagastuskoodi ja aegumiskuupäeva kohta. Paki kättesaamiseks tuleb sisestada ekraanile uksekood ja pakk kapist välja võtta. Tellimuse eest saab tasuda ainult krediitkaardiga.

​​​​

Kohaletoimetamine Itella SmartPosti pakiautomaadi kaudu:

Itella SmartPosti pakiautomaatide võrgustik on nähtav aadressil http://uus.smartpost.ee/ru/. Pärast paki terminali jõudmist saate SMS-i ja/või e-kirja. Teade sisaldab infot pakiautomaadi asukoha, uksekoodi, tagastuskoodi ja aegumiskuupäeva kohta. Paki kättesaamiseks tuleb sisestada ekraanile uksekood ja pakk kapist välja võtta. Tellimuse eest saab tasuda ainult krediitkaardiga.

​​​​

Kohaletoimetamine DPD Pakipood pakiautomaadi kaudu:

DPD on kiiresti laienev pakkide vastuvõtmis- ja äraandmispunktide võrgustik, mis hõlmab tänavatasandil pakiautomaate ja pakikäitlusroboteid. Kõik DPD pakiautomaadid asuvad kergesti ligipääsetavates kohtades.

Paki kättesaamise protsess on kiire ja mugav! Kui pakk jõuab DPD pakiautomaati, teavitatakse selle saajat SMS-i või meili teel. Saate oma pakile järgi tulla sobival ajal!

Paki kättesaamiseks on vaja PIN-koodi.

Pakki hoitakse DPD pakiautomaadis seitse kalendripäeva. Kolmandal hoiupäeval saab saaja meeldetuletuse ning seitsmendal päeval tagastatakse pakk saatjale.

Täpsemat teavet leiate siit: www.dpd.ee/pickup

Kohaletoimetamine Eesti Posti postkontorisse:

Kui pakk on teie sihtkohas Eesti Posti postkontorisse toimetatud, saadetakse Kliendile teade, mille alusel saate paki kätte saada.

​​​​

Kulleriga kohaletoimetamine teie ukseni Omniva:

- Omniva kullerteenus võtab Kliendiga ühendust ja lepib kokku tarneaja. Aluseks on tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmed.

- Kuller toimetab paki korteri esimese ukseni (sissepääs või värav). Eeldatakse, et kuller ei kanna pakki siseruumidesse.

- Kui kulleril ei õnnestu tellimuses märgitud telefoninumbril Kliendiga ühendust saada, toimetatakse pakk lähimasse postkontorisse, misjärel teavitab Omniva Klienti paki saabumisest ning Klient saab kätte postkontorist. Kui Klient soovib pakki uuesti tellida, peab klient Omnivaga ühendust võtma ja iseseisvalt kokku leppima. Korduva teenuse maksumusest teatab Omniva eraldi. Sellisel juhul ei tagastata Kliendile varem tasutud kulu kullerteenuse eest.

Tähelepanu! Kui pakk on suurte mõõtmetega või kaup on paigutatud alusele, vaatamata kuni 30 kg kogukaalule, ei saa kaupa ukseni kanda.

​​​​

Kohaletoimetamine kulleriga ''pakk kuni 30 kg. ukse lävele'':

Kullerteenus võtab Kliendiga ühendust ja lepib kokku tarneaja. Aluseks on tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmed.

Kuller toimetab paki korteri esimese ukseni (sissepääs või värav). Eeldatakse, et kuller ei kanna pakki siseruumidesse.

Tähelepanu! Kui pakk on suurte mõõtmetega või kaup on paigutatud alusele, vaatamata kuni 30 kg kogukaalule, ei saa kaupa ukseni kanda.

​​​​

Kohaletoimetamine kuller-laaduriga ''pakk 30-80 kg koos tõstmisega'':

Kullerteenus võtab Kliendiga ühendust ja lepib kokku tarneaja. Aluseks on tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmed.

Kuller-laadur/-d toimetab paki kohale, laadib maha ja kannab paki konkreetsesse kohta, milles lepitakse eelnevalt kokku Kliendiga.

Tähelepanu! Kui paki kogukaal ületab 80 kg, klassifitseeritakse see teenus eriteenuseks. tõstmine - selle teenuse maksumus arvutatakse nõudmisel eraldi. Nende pakkide kohaletoimetamine toimub kaubaveoga. Tellija peab tagama tingimuste olemasolu kaubaveo läbimiseks mahalaadimiskohta.

​​​​

Reeglid ja tingimused, mida tuleb järgida klienditeeninduskeskusest kauba kättesaamisel või kulleriga kauba kohaletoimetamisel.

1. Kui Klient tuleb kaubale laost järele, on Klient kohustatud kauba kohapeal üle vaatama ja veenduma, et sellel ei ole visuaalseid ega väliseid kahjustusi. Kui toode ei vasta märgitud omadustele või kvaliteedile, on Kliendil õigus kokku leppida toote asendamises või keelduda toote vastuvõtmisest.

2. Kulleriga kohaletoimetamisel antakse kaup üle ainult ostjale ja vastuvõtuakti alusel. Enne vastuvõtuakti allkirjastamist kontrollige hoolikalt toote pakendit ja kahjustatud pakendi korral peate viivitamatult kulleriga kontrollima toote terviklikkust ja väliste kahjustuste puudumist ning nähtavate kahjustuste puudumisel ja toote olemuses. kahjustatud pakend ei ole tõsine, siis tehke kahjustunud pakendi kohta arvele vastav märge ja vajalik on ka foto tegemine, kuid enne vastuvõtuakti arve allkirjastamist. Foto tuleb saata aadressile [email protected] Tugevalt kahjustatud pakendi korral võite keelduda paki vastuvõtmisest ja/või peate sellest koheselt teavitama HeaHindi klienditeenindust e-posti teel. posti teel aadressile [email protected] ja olukorra kiiret lahendust eeldades saatke see enne kauba kullerilt Kliendi kätte üleandmise akti allkirjastamist HeaHindi teeninduskeskusesse. Kui see tingimus ei olnud kirjeldusega täielikult täidetud, ei saa edasisi kahjunõudeid käsitleda, välja arvatud juhul, kui on otseseid tõendeid selle kohta, et kahjustus oli olemas enne kauba üleandmist Kliendile.

3. Kui kulleril ei õnnestu tellimuses märgitud telefoninumbril Kliendiga ühendust saada, toimetatakse pakk klienditeeninduskeskusesse, kus seda säilitatakse kuni 2 nädalat. Kullerteenuse maksumust Kliendile ei tagastata. Kui klient soovib pakki uuesti tellida, peab klient ühendust võtma HeaHindiga ja leppima kokku kauba uuesti kohaletoimetamise.

4. Kaupa võib kolmandale isikule üle anda volikirjaga ja HeaHindile eelneva teatamisega (sh kui ostja on tellimuses kauba saajaks märkinud kolmanda isiku või on selle kommentaarides täiendavalt märkinud).

5. Kui eeldatav tarneaeg erineb oluliselt tegelikust tarneajast, teavitab www.HeaHind.ee sellest koheselt Klienti.

6. Tarneajad on alati ligikaudsed ja võivad pühade ja ettearvamatute asjaolude tõttu erineda mitme päeva võrra.

7. Tarneteenus saartele arvestatakse eraldi.

8. Müüja võib lubada kolmandatel isikutel kauba kohale toimetada (sh kullerteenust kasutades).

9. Kauba kohaletoimetamine toimub Eesti piires. Teistesse riikidesse kokkuleppel.